2008. okt. 17.

Almas suti!!


A dieta kedveert csinaltam sutit.Hoza valok:300g liszt,1/2tasak elesztopor,120g vaj,1tojas,1 tojas sargalya150g cukor,es ketto alma. A lisztet es a kockara vagot vajat az ujj begyevel ossze dolgozom gyorsan majd egy vulkanszeruseget csinalunk aminek a kozepebe bele rakjuk az egesz tolyast es a tolyas sargalyat a cukrot az elesztot.En egy kes hegynyi sot is rakok bele!! Miutan ezt gyorsan ossze dolgoztuk(mert kulomben a vaj nagyon meg olvad).alufoliaba csavarjuk es utana be rakjuk a hutobe pihenni 1/2 orat vagy meg tobbet(minel tobbet pihizik annal jobb).Kozbe meg pucoljuk az almat ,vekony szeletekre vagjuk be cukrozuk es egy keveske vizet is rakunk ra(keveset,egy kis kanalka)hagyuk pihizni .E kozben a sutot 180 fokra be melegitem.A tesztat ki veszem a hutobol es ki feszitem.En ugy csinalom hogy alul es felul suto papir van igy nem ragad a deszkara es a sodrofara.Ha ez meg van bele rakom a torta formaba ugy hogy alul a suto papir maragyon! igy nem kell vajazni meg lisztezni a format!!ha ez meg van johetnek az almak.Szepen egymas mele rakjuk viragot formalunk!!Ami teszta ki logg(jobb ha ki logg egy kicsi!!)azt ra hajtom az almara a szelen. :P 35 percig sutom!!!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép és biztosan nagyon finom! Hmm....
Ráadásul a sütőpapíros kinyújtási technikád nagyon szuper!
Mindenképpen kipróbálom! :)

Margherita írta...

probald en is a tv-be lattam veletlenul es nagyon jol mukodik!!

Névtelen írta...

Képzeld tegnap sütöttem és a te nyújtási technikádat használtam, nagyon szuper volt!

Olyan hamar és könnyen tudtam kinyújtani a tésztát, hogy csak néztem. :)

Margherita írta...

huuuu,de orulok neki!! en is amiota lattam ezt hasznalom!!szerintem nagyonjooo.meg lesekedek majd milyen otletek vannak!!

Névtelen írta...

Nagyon jó, máris várom! :)))

Ha egyszer eljutok addig, hogy leírom mit sütöttem, akkor majd látni fogod milyen szép vékony tésztája lett a módszereddel a sütimnek. :)

Margherita írta...

huuuu.ha fini lett kulgyel nekem egy szeletet!!

Névtelen írta...

Rendicsek! :) Galambpostával küldöm. :))))

Margherita írta...

az jooooo!!de jol zard a tasakot mert a galamb ell csipkedi mire ide er!hi hi hi