2008. dec. 15.

Csinaljunk pizzzat!


Pizza teszta keszitesehez(6 pizza)800g liszt,40g eleszto,fel pohar langyos viz,csipetnyi cukor es so.
En eloszor csinalok egy olyat hogy 60 gram lisztet el dolgozok az elesztovel amibe raktam egy csipetnyi cukrot es sot! Jol meg dolgozom,majd bele rakom a talkaba ahol hagyom pihizni egy orat(langyos helyen,le takarva) majd ezt a kelt tesztat a mag maradt lisztel el kezdem ossze gyurni (langyos vizet ontok hozza) kozbe kozbe! Egy nagyon ruggalmas tesztanak kell lenni! Ha ez meg van hat kis labdat csinalsz amit meg lisztezel es le takarsz!(amikor en csinalom egy kanal olajat is rakokk bele a masodik gyurasnal)a sutot 200 fokra alitod es kb 15 perc a sutes! Fontos hogy amikor kinyujtod a tesztat es lekened paradicsommal amibe origanot raktal(kevest)nem rakod ra rokton amit szeretnel! Elobb sutod kb10 -13 percet es utana gyorsan ra rakod , mert kulomben meg eg a tetejen minden!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindig tanulok! :)

Legközelebb én is így készítem, köszönöm! :)

(ééééééééhes lettem!)

Névtelen írta...

Mindig tanulok! :)

Legközelebb én is így készítem, köszönöm! :)

(ééééééééhes lettem!)