2009. szept. 6.

tovabbi kepek


Lefele mar azzal a csda dologgal mentunk le aminek mindig ell felejtem a nevet!!!

Es mentunk meggg feljebb!!Nagyon hideg volt!! fell kellet oltoznunk rendesen!! hihi!! Nekem tetszet!Es vegre ell ertuk a felhoket!! Hi hi! Ez is tetszett!!


Miggg nem ell ertunk ehez a kis tavacskahoz!! Itt megggg pihiztunk egy kicsit(nagyon kicsit)!



Mig fell nem ertunk a hegy tetejere kb 2500 magassag!! Ez meg nem az !





Mentunk mentunk!! Jo sokat!!




Ez a kis viz eses a szaloda hata mogott volt! Ahol ell keztuk a turankat!






5 megjegyzés:

nia írta...

Ti megint nagyon szép helyen jártatok!

És ha jól gondolom, akkor te a mostani hétvégén fogytál, én meg igencsak híztam... Lehet, hogy esküvő helyett nekem is hegyet kellett volna másznom? :)

Margherita írta...

hat nem mpondhatnam! mert amikor hegyeket maszunk etttterembe eszunk ahol mindenfele finomat ell kezdunk enni ami az eret sajt teszta meg grill husssoknal kezdodik!! vagyis dieta sehhhhhol nincs!!!ell kell kezdenem futni megint!! jajjjj nekem

nia írta...

Hú, de finomakat esztek! :)))

A hétvégén 3 kg-t híztam.... holnaptól nekem is jön a sport... brrrr

Névtelen írta...

Petya:Nagy túrázók vagytok az már egyszer biztos!:)
Az a csoda dolog a kabinos felvonó:D

nia írta...

Petya, ha a név/URL-hez pöttyöt teszel, akkor be tudod írni a neved, hogy Petya és nem kér más információt. :)