2008. nov. 13.

Tagliere(gyuro deszka)







Igaz hogy meg nincs karacsony, de en mar meg kaptam amit kertem!! Ebben az evbe a konyhaba szeretem volna egy olyan dolgot amit szivesen hasznalok!! Most hogy van blogom veletek egyut fogom hasznalni!Toltott tesztak keszitesere!Egy heten egyszer fogunk vele dolgozni,igy mindenkinek lessz idelye tanulgatni a hajtogatasokat!!A kis butor darab harom fiokot rejt alul , a masik felen ahol a fiokok vannak bor taro van,hogy ne csak nok hasznaljak hanem ferfiak is!A tetejen van amint lehet latni egy magyarul nem tudom (amibe a tesztat lehet gyurni kozepsokep) ,van egy nagy gyuro deszka egy kozepes es van egy kicsi is amin a hosszu meteltet lehet vagni !! Nagyon szuppi es szep butor darabbb!!Remelem sokat fogunk dolgozni vele!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez egyszerűen csúúúúúcs!!!!

Soha nem láttam még ilyet, sőt nem is hallottam ilyenről!
Csak ámulok és bámulok. Komolyan!!

:) Paff!
Még magamhoz kell térnem. Ez valami szépséges bútordarab! :)

Minden héten ámulva foglak nézni, hogyan készíted a töltött tésztákat és mindenfélét. :)

Margherita írta...

szerintem is gyogyonyu!!egyszeruen szupper szonikus!! volt gyuro deszkam de olyan ami a falra volt fel rakva!! ilyen szep meg nem volt nekem se csak neztem mindig es csodaltam! szerintem sokat fogunk dolgozni rajta!!

Névtelen írta...

De jó! Nagyon kíváncsi vagyok az olasz tésztákra. :)

Én még csak gyúródeszkát láttam (mármint tényleg csak olyan deszka szerű dolgot) és még arra sincs esély, hogy olyanom legyen, mert ahhoz sincs hely a lakásban.

De ez a bútor egyszerűen fantasztikus! :))))
Olyan szerkentyűd is van, amin átengedve a gyúrt tésztát egyre vékonyabb és vékonyabb lesz?

Névtelen írta...

Hmmm, tök jó :)
Praktikus és roppant elegáns.
A tésztákat pedig imááádom.

Margherita írta...

szia! koszontelek nalam!!