2009. jan. 28.

kessz a jooo habosss kave



Mindenki valaszthat!! A kakaos a nyanyuse!

8 megjegyzés:

Banyus írta...

nini látom gondoltál rám s csináltál nekem kakaot mert én már nem szeretem a kávét :( köszönöm a fincsi kakajoooot :D

Névtelen írta...

Nyanyus... próbáld ki a kevés kávés + sok tejporos + tejszínhabos kávét. Arról nem lehet lemondani. :)

Én... én... nem is tudom, olyan szép mind!
Hm, ha lehetne, a akkor a jobb felső sarokban lévőt kérném szépen. Nyamiii. :))))

Banyus írta...

Nia annak idején napi 4-5 kávét is megittam meg elszívtam mellé a cigimenyiséget de mikor terhes lettem csipivel azóta se kávé se cigi. egyszerűen hányingert kapok még a szaguktól is :(

Margherita írta...

ez nagyon jooo hir!!

Névtelen írta...

Nyanyus... akkor tényleg nem fog összejönni.

A forró csoki is fini ám. ;) De a kakaó is tökéletes, bár én leginkább a gyerekkori, apukám készítette igazi kakaóért voltam oda... minden áldott nap minimum fél liter kakaót ittam. :)

Banyus írta...

nincs is annál jóbb Nia :) a mai napig rendes kakaobol csinálom a kakaot s naggyon ritka mikor az instant kakaobol.na meg a csokis tejet azt rendes csokibol mikor mi van itthon sok :D milka vagy tibi változo miböl van dömping :D kis fahéjjal felnöteknek esetleg ksi rummal megbolonditva isteniii :D

Névtelen írta...

Jó is a Tibor csokoládé! :DDD

Tibi, te bintangó... tibi, te bitangó... :DDD

Margherita írta...

huu nagyon fini a tibi csoki! igaz a szerencsicsokolade is nagyon fini az a sarga csomagolasu! (et csoki)